Sharifah sofea syed rashid kini tenat?

Julai 04, 2014

Siapa sharifah sofea ini? Aku sendiri pon tak berapa kenal. Tetapi, aku ada "friend" dengan beliau di akaun facebook aku. Beliau selalu update berita tentang pesawat malaysia yang hilang iaitu MH370. Dan beliau dengan beraninya mendedahkan maklumat rahsia, teori-teori kehilangan pesawat ini. Aku juga kerap baca "post-post" beliau.

Apa yang memeranjatkan aku adalah, bila mana aku melawat blog-blog sahabat lain, aku terjumpa berita, yang mana, sharifah sofea kini sakit tenat akibat di santau. Di santau?? Kerana apa? Kerana mendedahkan maklumat sulit tentang pesawat ini. ha?



ini post yang beliau sent pada wall beliau.

Dan ini pula post daripada saudara terdekat beliau.


Dasyat sungguh ilmu manusia kan? InsyaAllah moga Allah membantu beliau. Percaya pada kekuasaan Allah. Tuhan sekalian alam. Percaya hanya dia yang berkuasa, menentukan segalanya. 

Moga Allah sembuhkan beliau seperti sedia kala..

amin..amin..amin ya rabbal alamin..

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.