Tak tahu lebarkan blog!

Ogos 21, 2014
Aku masih baru lagi dalam menjadi blogger. Masih banyak lagi ilmu yang perlu aku cari dan gali. Dan masalah aku sehingga ke hari ini adalah, aku masih belum tahu lagi macamana nak lebarkan blog aku ni. Selalunya ianya mudah kerana boleh terus ubah dekat " adjust widths". Tetapi kat situ tak boleh ubah pula. So, kalau dekat situ takleh ubah, maknanya, aku perlu ubah dekat Template ( edit HTML). Dan untuk ubah di sini yang menjadikan aku macam prof pulak. Pening juga kepala melihat semua huruf-huruf kat situ.

Jadi, ada tak sesiapa nak bantu aku? Tolong ajarkan bagaimana nak lebarkan saiz blog aku ini?

2 ulasan:

  1. Salam Ejoi..Bab2 template ni kena belajar betul2 silap sikit habiss laa...Akak bab2 coding tu mmg hampehh laa ..Pening kepala dibuatnyerr ..

    BalasPadam
  2. Ha..itula kak. Sy nak cari cekgu. Nak minta tolong ajarkan bab2 coding ni. Nak lebarkan sket blog saya nie. Bukak tgk kat HTML tu. Terus pening kepala. Hmm

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.