Mimpi makan hingga kenyang.

September 29, 2014
Aku sebenarnya, tercari-cari, apakah maknanya mimpi ini. Dah 2 kali aku bermimpi, yang aku makan nasi sehingga sangat kenyang.

Aku tak suka sangat makan nasi. Tapi dalam mimpi itu, aku makan nasi dengan banyak dengan pelbagai lauk pauk.

Makan sehingga sangat kenyang. Aku mencari-cari apakah maksud mimpi aku ini.

Jika ada rakan-rakan yang pernah bermimpi perkara yang sama dengan aku, boleh tak kongsikan. Kerana aku ingin sangat tahu apakah maksudnya mimpi ini.

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.