Cari mood bekerja!

Disember 16, 2014
Biasalah kan, bila dah cuti panjang ( 3 hari je pun), aku mesti kena cari balik mood bekerja. Hish, susah sebab mesti teringat rumah je.

Masuk je kerja pagi tadi, aku terus terfikir, berapa yang aku perlukan untuk berhenti kerja. Ha? Dah kenapa kan?

Sebenarnya, aku memang ada impian untuk berhenti kerja dan bekerja sendiri. Lagi selesa. Tapi, untuk mencapai impian aku itu, aku memerlukan sejumlah wang. Supaya, kehidupan aku takkan menjadi lebih teruk.

Jumlahnya sudah ada, dan sedang dalam proses untuk aku mencapainya. InsyaAllah, semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan kerja yang ingin aku dan isteri telah rancangkan. InsyaAllah.

6 ulasan:

  1. semoga tercapai apa yang di hajati. banyak peluang untuk di ceburi dalam mencari pendapatan. :)

    BalasPadam
  2. Betul. Kena pandai melihat peluang perniagaan. :)

    BalasPadam
  3. semoga berjaya ejoy dengan cita-cita yang diimpikan. Ingat rezeki dari Allah SWT. Mohon banyak-banyak padanNya

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.