Update br1m 2015

Disember 04, 2014


Alhamdulilah.. Akhirnya, dapat jugak aku update br1m ni. Hish. Payah sungguh la nak update, aku ingat aku sorang je, rupanya ramai lagi yang mengadu benda yang sama. Aku sendiri tak pasti dah berapa banyak kali aku cuba nak update, alhamdulilah, hari ni baru dapat.

Cuma sekarang aku masih lagi cuba nak print borang kemaskini ni. Yelah, mesti ada hitam putih sebagai bukti. Kan?

Ada lagi rakan-rakan aku yang masih mencuba kat sini. Ada yang dari pagi tadi dok update, tapi tak dapat-dapat jugak. Cuba lagi kawan-kawan, ada rezeki tue!

Pada mereka yang tak tahu kat mana nak update, boleh click kat sini : ebr1m.hasil.gov.my

* Bila dah kasi, hope jangan minta balasan yer. :)


Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.