Ada ke yang nak baca?

Januari 08, 2015
Aku selalu fikir, aku dok cerita-cerita dalam blog ni, ada ke yang nak baca? Ke bercerita sorang-sorang jer? Hahahahha.

Bila duduk fikir sorang-sorang, macam-macam jawapan aku dapat. Di pengakhirannya, aku fikir, blog ni aku jadikan macam diari aku. Tempat aku bercerita apa yang aku rasakan aku nak cerita. Boleh ker?

Ada yang cakap, blog nie membuang masa. Tak campur orang. Yeker? Pada aku, tidak. Ia juga adalah 1 hubungan di antara sesama manusia.

Lagipun aku bukan 24jam berblogging ni. Ada masa tertentu sahaja. Masih ada masa bersama dengan family, untuk hobi dan untuk lepak minum dengan kawan-kawan.

Jadi, adakah blog ni membuang masa?


1 ulasan:

  1. pandai2 la bahagi masa...
    berblog ni kdg2 dpt sahabt2, kenalan baru...
    kdg2 apa yg kita cita ada juga bg info pada org lain..

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.