Dapat cash voucher dari ZALORA! Yeeehaa!

Januari 29, 2015
Terima kasih pada Zalora Malaysia, sudi singgah kat blog aku yang kecik ni. Hehehehe. Terima kasih pada Sis Norain juga sebab banyak membantu aku. Nanti jemput datang lagi yer. Hehehehe. Aku dapat voucher RM100 daripada Zalora untuk collaboration dengan mereka.


Bila dapat jer voucher ni, macam-macam lah aku nak beli. Itu nak, ini nak, banyak sangat barang yang aku nak. Hehehe. Sudahnya, aku beli 2 helai baju je. Hehehehe. Tak sabar nak tunggu barang aku sampai depan pintu rumah. Alhamdulilah. Rezeki.


cara nak dapatkan cash voucher dari zalora

8 ulasan:

  1. wahh. tahniahh dan selamat bershopping. hehehe :D

    BalasPadam
  2. Hehehehe. Terima kasih. Hehehehe

    BalasPadam
  3. tahniah...kite dh guna dh beli sweater husband hehe

    BalasPadam
  4. Hehehehe. Yeker? Beli sweater yer.. Jap, masih fikir lagi nak beli apa. Hehhehe

    BalasPadam
  5. perghhh bestt tuuuu.... adoii... jeless.. :P

    psst : beli la wallet ke.. tudung utk tersayang ke.. hikhik.. :D

    BalasPadam
  6. Wallet yer.. Tudung yer.. Hehehehehehe

    BalasPadam
  7. huhu..syoknye dia..selamat bershoping ye :-D

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.