Masih belum mencapai target.

Januari 27, 2015
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hmm, dah nak hampir ke penghujung bulan januari. Nampaknya aku mensia-siakan lagi masa aku. Tak nampak perubahan dalam mencapai target aku untuk tahun 2015. Masih belum mencapai target.

Tahun ni, aku rasa betul-betul bersemangat untuk mencapai apa yang aku rancangkan. Hinggakan setiap hari yang berlalu tanpa ada usaha, aku akan rasa sungguh menyesal. Tak tahu kenapa dan mengapa tahun ni aku rasa macam ni. Bila dah nak dekat akhir bulan januari ni, aku dah mula menung panjang, yelah, aku masih belum mencapai target.

Yang penting, jangan mudah kecewa. Orang cakap masih baru lagi. Jadi kena usaha lebih lagi. InsyaAllah, Allah mudahkan semuanya. Amin.


1 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.