Tarikh BR1M 2015.

Januari 14, 2015
Terlanjur aku update blog kan, nak juga kongsi tentang bila tarikh sebenar BR1M 2015 akan di bayar. Kecoh betul sekarang ni kan, semua cerita pasal duit BR1M 2015 dah masuk. Ada yang cakap dah masuk, aku terbaca kat 1 blog ni, menteri cakap masuk 15hb, dah sudah, mana satu yang betul ni.

Aku tak terfikir sangat pun pasal bila tarikh BR1M 2015 ni di bayar. Sebab, audit aku lagi penting ni. Wife je yang asyik dok tanya. Hish, bila kerap tanya, aku pun terpaksa la ambil tahu sekejap. Tau duit tu penting, tapi pendapatan tetap yang aku dapat ni lagi penting.

Aku cuma nak tahu, yang sebenarnya, bila tarikh BR1M 2015 ni mula di bayar? 15hb atau ianya sememangnya sudah di bayar? Senang sikit nak jawab dengan wife aku nanti, takdalah beliau asyik tanya je kan? Hehehehe.


3 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.