Tension dengan instagram!

Februari 03, 2015
Aku la sang tua yang baru nak ada insta ni. Dah masuk 3 hari aku cuba nak register, tak dapat-dapat. Dah register sebenarnya, lepas tu dia suruh isikan digit yang dia send kat no hp kita tu. Aku tunggu 3 hari, message tu tak masuk-masuk. Dah kenapa wei? Huh!

Naik tensen pun ada. Yelah, nak kutuk-kutuk gambar member kat dalam tu dah tak boleh. Dia suruh kita isi digit tu dulu. 3 hari aku buat. Tak masuk-masuk pun message nye. Huh! Tensen pulak aku dibuatnya.

2 ulasan:

  1. Alamak tak pernah pulak terjadi camni ..Sampai tga hari tu huhuhu..Sabar ya Ejoy ..Nanti blh la tuu..Ada masalah kot

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.