Blogger Tanpa Internet.

Mac 18, 2015

Top Blogger Malaysia.

Blogger tanpa internet. Bagaimana keadaannya? Kalau di tanya pada top blogger malaysia, bertapa pentingnya internet kepada mereka, sudah tentu jawapannya, 300% ya!

Internet dan blogger memang tak boleh berpisah. Kan? Kalau di tanya pada aku, aku akan jawab, ada pun boleh, takda pun takpa. Sebabnya, aku bukanlah blogger sepenuh masa. Atau lebih tepat lagi, bukanlah top blogger malaysia pun. Hahahaha.

Jenis internet juga sering dipandang serius pada mereka. Kelajuan yang mereka cari. Kalau internet slow, boleh tukar hijau agaknya. Hahahahha.

Aku terfikir juga, bagaimana kalau mereka ke tempat, yang mana agak sukar untuk mereka dapatkan coverage ataupun langsung takda line internet kat situ.

Aku sebenarnya, masih juga tercari-cari, jika ada top blogger malaysia yang sudi kongsikan, bagaimana mereka berhadapan dengan perkara seperti ini.

Impian dalam kehidupan blogger sudah tentu untuk mencapai tahap yang tertinggi. Mungkin sekarang aku tidak mementingkan sangat akan internet ini. Atas kerana "status" aku yang masih belum mencapai tahap top blogger malaysia. 

Akan tetapi, kelak satu hari nanti, insyaAllah tercapai, aku pasti akan berhadapan dengan masalah seperti ini.

Jadi, kenalah belajar awal-awal. Tak gitu? Hahahha, bersemangat sungguh kan?

2 ulasan:

  1. blogger tak blh idup tanpa internet.. tp internet boleh je idup tanpa blogger..

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.