Jawapan Balas Wak Doyok Isu Gilaseks.

Mac 13, 2015

“Saya sudah serik. Tak sangka pula gurauan itu disalah tafsirkan oleh orang lain. Padahal saya hanya bergurau komen macam itu pada gambar Kila seperti gurauan antara kawan. Tak sangka segelintir pihak salah anggap dan menjadikan ia masalah besar”

“Sedangkan antara saya dan Kila memang kami tahu itu hanya usikan kawan. Bila dah jadi isu saya kena akur dengan kedudukan saya sebagai ikon masyarakat saya terima teguran orang dengan hati terbuka,”
 katanya kepada Harian Metro menjawab kecaman gila seks yang diberikan kepadanya akibat dari isu tersebut.

5 ulasan:

  1. Hahaaa.. macam-macamlah dunia retis skrg nie.

    BalasPadam
  2. Biasalah, orang boleh salah faham...

    BalasPadam
  3. kesian, ni kes salah faham ler ni ;)

    #ExchangeFeedGroup

    BalasPadam
  4. Sebab tu ada pepatah "berfikir sebelum bertindak", huhu

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.