Maksud Perkataan Sado

April 02, 2015

Maksud sado.

Assalamulaikum Dan Salam Sejahtera.

Tak siapa yang tahu dari mana datangnya perkataan sado ni. Mulanya aku sendiri pun tak tahu apa maksud sado ni. Tapi aku biasa sangat dengar orang cakap, abang sado, abang sado. Jadi, disebabkan rasa ingin tahu yang kuat tu, aku pun tanyalah pakcik google maksud perkataan sado ni.


Bila dah dapat tahu, aku pun gelak sakan la. Hahahahha. Rupanya maksud sado adalah kacukan 2 bahasa iaitu Besar+Doh. Ianya khusus untuk lelaki-lelaki bina badan. Yang menjadikan gym di antara lokasi yang paling banyak dikunjungi.

Owh, patutlah orang cakap abang sado, abang sado, rupanya besar+doh. Hehehehehe. Inilah maksud perkataan sado yang sebenarnya. Dah terlanjur bercerita pasal sado ni, nak jugak aku kongsikan gambar-gambar yang sado ni. Hehehehhe.

Jeff Seid


Sergi Constance


Lazar angelov.


Aku minat jenis badan yang macam ini je. Yang besar-besar sangat tu, erks. Macam kurang peratus minat tu. Hehehehe.

Sekarang dah tahu kan maksud perkataan sado?

7 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.