Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan.

Mei 18, 2015
Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan|Ya. itulah yang aku alami sekejap tadi bila aku nak ping entry aku dekat babab.net. Ish, dah kenapa? Sejak bila pulak aku dok cerita pasal lucah-lucah ni? Dah kenapa? Uhh. Babab salah ke?

Babab.net atau lebih dikenali sebelum ini dengan nama ping busuk adalah sebuah laman aggregator yang menjadi no 1 untuk aku ping entry blog. Tak pernah sebelum ini *sewaktu di pingbusuk, keluar statement yang mengatakan artikel aku berbaur lucah. Uish. Lucah??

Tetiba tadi, waktu aku nak ping entry, boleh pulak keluar ayat macam ni: Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan disini. Uits! Cuba korang baca tajuk ni: idea menulis vs pemalas, rasa-rasa korang, dekat mana yang ada sangkut paut dengan perkataan lucah? Ke itu memang tajuk filem 18tahun punya? Dah kenapa oii?

Ini memang pelik. Betul pelik. Aku baca banyak kali entry aku tu, sebab nak cari ayat-ayat yang dikatakan lucah, tapi tak jumpa pun? Aku dah email pada pihak babab perihal perkara ni, hanya untuk tahu ayat manakah atau tajuk manakah yang dimaksudkan. Tujuannya hanya satu, supaya aku boleh memperbaiki masalah itu secepat mungkin.

Atau korang ada terperasan, ada artikel-artikel di dalam blog ceritaejoy yang berbunyi lucah? Apapun, Tajuk artikel berbaur Lucah adalah tidak dibenarkan sama sekali yer.

Haffizul Iskandar.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.