Apa anda akan buat kalau..

Jun 17, 2015
jatuh di khalayak ramai

Apa anda akan buat kalau terjatuh di khalayak ramai? Hahaha. Mesti malu kan? Dan mesti juga, pelbagai perkara yang anda akan buat untuk "cover" balik malu terjatuh tu. Hehehehe. Kalau terjatuh depan rakan-rakan atau orang yang kita kenal, perasaan malu itu pasti sedikit je, tapi kalau terjatuh di hadapan ramai orang yang majoritinya kita tak kenal, sudah pasti perasaan malu itu adalah pada tahap maksimum.

Aku sendiri beberapa kali berhadapan dengan perkara semacam ini. Hahahaha. Malunya, Hanya Allah sahaja yang tahu. Kalau takat jatuh sahaja, takpalah jugakkan, ini siap dengan koyak bagai, wahahaha. Maksimum!

Apa yang aku buat? Jawapannya, buat tak tahu jelah. Sebab benda dah jadi kan, bukan leh undur masa pun, so buat tak tahu jelah. Hahahahha. Aku setkan minda aku, bukan aku seorang sahaja yang jatuh kat khalayak ramai, ramai lagi, artis pun ada, menteri pun ada. Mereka itu patut lebih malu. Hehehe.

Soalan aku, apa yang anda akan buat kalau terjatuh di khalayak ramai? Hehehe.

5 ulasan:

  1. Sy akan buat muka tak bersalah je..
    Jemput singgah ke blog sy yer..

    BalasPadam
  2. hehe kelakar! Nice blog..=) Jemput join my simple segmen if nak saya datang blogwalking lagi.. Ngee.. http://www.aimisyahirah.com/2015/06/segmen-blogwalking-ramadhan-bersama.html

    BalasPadam
  3. belum ada pengalaman lagi jatuh di khalayak ramai, jadi tak reti nak membayangkan bagaimana perasaan itu...he he he...

    BalasPadam
  4. Hahaha.. selalu jer jadi gini.. Sebab memang clumsy dari kecil.. Kalau depan orang ramai memang buat xtahu jellah.. nak kata apa.. dah jatuh kan..

    BalasPadam
  5. Terpelecok pnh.. Jatuh cmtu blm pernah.. Nauzubillah.. Hehe

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.