Blogging hanya pada hari bekerja.

Julai 13, 2015
Blogging hanya pada hari bekerja|Entry ini aku tujukan khas untuk diri aku. Hahaha. Kenapa? Sebabnya, aku tak mampu nak update blog aku ni pada hujung minggu. Konon nak bercerita waktu cuti hujung minggu, tapi habuk pun takdak. Hahahha.

Tah kenapa aku pun tak pasti. Ceritanya banyak untuk dikongsikan dekat blog ceritaejoy ni, tapi moodnya sahaja yang kurang. Ish. Itu malas namanya kan? Pernah juga aku duduk depan komputer waktu hujung minggu, dah bukak blog, dah taip tajuk entry dah, tapi jalan ceritanya langsung tak nampak. Apa yang aku buat? Layan youtube dengan laman web cerita. Wahahahaha.

Itu sebabnya, aku hanya blogging pada hari bekerja sahaja. Iaitu dari isnin ke jumaat. Sebab waktu ni, minda aku cergas untuk bekerja. *alasan je kan?* Tapi betul tau, aku rasa waktu ini sahaja aku mampu bercerita. Kalau hujung minggu, minda aku lebih fokus kepada family, jalan-jalan dan yang paling penting, tidur. Hahahaha.

Aku cukup respek dengan blogger malaysia yang punya idea tak kira waktu dan hari. Ada sahaja cerita yang ingin dikongsikan dengan jalan cerita yang sangat menarik. Hebat! Aku ni, tengok hari, kalau hujung minggu, jalan cerita aku memang merapu. Hahahaha.

Idea! Datanglah! Mood! Datanglah..

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.