Contest for reader bitt 2015.

Ogos 06, 2015
Contest for reader bitt 2015|Sejujurnya, aku kurang pasti dengan apa yang perlu aku lakukan. Yang aku pasti aku kena teka yang mana satu iskandar, yang mana satu ismeth. Biasa aku join segmen, senang je nak faham, tapi kali ni macam susah pula. Wahahaha. Tapi takpe, disebabkan pemilik blog bitttravel sudi singgah ke blog kecil ceritaejoy, aku usahakan juga untuk join segmen/contest/teka gambar *aku tak tahu nak letak apa sebenarnya* hahahaha.

Ok, dari fahaman aku, aku kena teka yang mana satu iskandar dan mana satu ismeth. Cuba lihat gambar di bawah ini. Contest for reader bitt 2015.


Jawapan aku adalah: A : Ismeth B : Iskandar

Hahahaha. Ada hadiah tau yang korang boleh menangi jika dapat teka dengan betul. Sebenarnya, tak menang Contest for reader bitt 2015 pun takpa, janji dapat kenal dengan rakan blogger baru sekaligus memeriahkan dunia blogger malaysia. Tak gitu? Hehehehe.

Untuk korang yang nak join Contest for reader bitt 2015 ni, bolehlah click pada gambar di atas ya. *harap-harap ada rezekilah* hehehehe.

*extra post* 

Ketahui 6 bahan rahsia selain krimer & gula, yang mampu membuatkan rasa kopi jadi lebih luarbiasa. Ianya hanya ada disekeliling kita sahaja. Nak tahu rahsia ini? Ianya ada di SINI

2 ulasan:

  1. terima kasih sudi join! ahhahahaha walaupon tak pasti siapa Iskandar dan Ismeth! hahahahaa nanti apa2 kita umumkan!

    terima kasih sekali lagi!

    BalasPadam
  2. hi...keputusan contest dah keluar...http://bitttravel.blogspot.my/2015/09/keputusan-kontest-teka-mana-iskandar.html

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.