Review blog secara percuma : Blog akifimtiyaz.

❤ Akif Imtiyaz

Review blog secara percuma : Blog akifimtiyaz. Ada juga yang bertanya, aku review blog orang ni, aku ada buat segmen ke? Sebenarnya tidak. Aku cuma pilih mana-mana blog dan kemudian buat review dengan pendapat aku sendiri. Blog yang aku pilih pula, boleh dikatakan mereka yang kerap singgah dan komen dengan blog ceritaejoy. Ala, tak singgah dan komen pun takpa. Tapi beritahulah nak suruh review, insyaAllah, jika berkesempatan, aku buatkan. Ya.

Baik. Blog akif imtiyaz ini bersempena dengan nama anak bongsu kak lya. Tu, yang ada lesung pipit tu. Besar nanti mesti handsome macam pakcik ejoy. Hahahahaha. Kak lya boleh dikatakan aktif blogger juga. Banyak perkongsian ilmu di blog yang menjadikan warna hijau sebagai warna tema. Susun atur yang sangat kemas dalam blog ini amat-amat menyenangkan aku. Segala benda yang ingin kita cari mudah di capai. Cuma aku tak jumpa colum search je. Atau aku yang mungkin tak nampak? Hehehehe.

Kak lya juga boleh dikatakan sebagai seorang yang friendly. Mudah memberi pendapat atau pandangan jika diminta. Janganlah minta pendapatan pula ya! Hehehe. Blog yang banyak bercerita mengenai hal anak-anak kak lya ni memang tak bosan nak baca. Keletah anak-anak kak lya, kadang-kadang mampu membuatkan kita tersenyum. Ya, anak adalah anugerah Allah yang tidak terhingga.


Terbaharu, kak lya ada buat giveaway sempena ulang tahun penubuhan blog akifimtiyaz. Masih belum terlambat untuk join giveaway ini. Di samping boleh memenangi hadiah, kita boleh berkenalan dengan blogger baru. Kan? Ok, kalau nak join, bolehlah klik pada banner di atas ya! Baiklah, disini saya menyeru dan mengajak semua ke blog kak lya di http://www.akifimtiyaz.com *hehehe, url penuh lagi*. Banyak yang boleh korang pelajari di blog kak lya. Ya! Terima kasih kerana sudi baca dan singgah ke bloh ceritaejoy. 

5 ulasan:

  1. Bagus laa ejoy ni, rajin buat review.. Review blog wawa skali laa.. Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah. Kalau saya free, saya buatkan ya. :)

      Padam
  2. Singgah pegi...wah!best nyer...
    hopefully,one day..blog nieyl terpilih jugak :)Amin....

    BalasPadam
  3. Waaa tq tq tq..akk tak perasan pon yg ni ejoy...huaaaa terharu giler...tq so much ejoy ..

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.