Review blog secara percuma : Blog anajingga

anajingga

Review blog secara percuma : Blog anajingga. Orait. Aku sambung lagi sesi review suka-suka aku. Kali ini aku mulakan dengan blog anajingga. Sebenarnya kak ana dengan aku boleh dikatakan kerap jugalah berinteraksi *kerap ke?*hehehe. Dah macam akak dengan adik dah. Kak ana suka memberi pendapat dan idea kepada sesiapa sahaja. Dia juga adalah pemberi "like" kepada status anda di laman sosial. Hahahahha.

Lihat pada banner blog anajingga ini. Ada gambar bunga ros. Cantik tapi ada duri yang mampu melukakan jari anda. Tapi bukanlah bermaksud kak ana akan menyakiti anda ya. Tetapi itulah wanita. Mereka nampak cantik dan lembut, tetapi jangan sesekali menyangka mereka lemah. Pernah dengar ayat ini, tangan wanita yang menghayun buaian mampu mengoncang dunia? Ha, fikir-fikirkan sejenak ya.

Aku suka dengan template yang menggunakan latar belakang berwarna putih. Template ini mampu mewujudkan suasana tenang kepada pembaca. Sekaligus membuatkan pembaca akan kekal lama di blog kita. InsyaAllah. Blog anajingga lebih kepada penceritaan kisah harian kak ana. Ini dalam kategori blog personal la kan?

Blog ini juga ada menceritakan lokasi-lokasi menarik di malaysia. Terbaharu, rumah terbalik di port dickson. Kalau aku tak baca entry ni, agaknya sampai bila-bila pun aku tak tahu ada rumah terbalik dekat PD. Hello, port dickson dengan melaka, jauh mana je pun, aku boleh bawa anak-anak mandi pantai dekat sana, berkelah kemudian balik. Dekat kan? Hehehe.

Hmm, kalau tengok dekat blog ni, banyak juga cerita drama, Ayaks. Minat drama juga ke? Sama geng dengan sayidahnapisah la ni kan? hehehhe. Sebenarnya, nak kata tengok drama, aku pun tengok, tapi tidaklah terlalu minat. Kadang tu, televisyen pun aku tak bukak. Ha, sungguh tau. Cerita betul ni.

1 je yang aku tak suka tentang blog kak ana ni. Sebabnya bila aku terbaca entry kacang rebus telok intan. Ala kak, mana saya nak cari kacang rebus waktu-waktu macam ni? Sedap tu! Hmm, nak belanja saya tak makan kacang rebus? Hehehehe.

Anyway *cakap orang putih tu* adalah sangat tak rugi untuk korang berkenalan dan berkawan dengan kak ana dari blog anajingga ini. Orangnya sangat peramah dan sporting ya! Seorang yang suka memberi nasihat dan juga pendapat. Aku senang dengan kak ana. Dan aku juga anggap kak ana ni sama macam akak aku. Ok. Jom terjah blog anajingga sekarang. 

7 ulasan:

  1. Haha..terima kasih lah adik kak ana ejoy... terharunya... erm kacang rebus ye..meh nnt kak ana pos ye hihi ,tq so much ejoy :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha, kalau pos, nanti sejuk, dah tak sedap. hehehehe

      Padam
  2. Wow. Kak Ana. Hihi. Camne nk join direview ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. macamana nak join ya? Sebenarnya, saya akan ambil mana-mana blog, dan review. hehehehe.

      Padam
  3. Seronoknya...good review !! Nak jugak hahaha ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha, erks. InsyaAllah. Kalau sempat, ada la ye. Hehehe

      Padam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.