Aku dah tak tahan.

ceritaejoy

Aku dah tak tahan. Sungguh aku dah tak tahan. Geram! Sakit! Tak boleh tidur malam. Semua ada ha. Dah macam-macam buat, tapi tak juga jalan. Huh! Aku dah naik geram nengoknya!

Aku ingat boleh tahan, tapi makin lama, macam makin teruk. Ingat boleh jadi macam rambo! Potong sana, jahit sini! Fuh! Itu cerita filem kot! Mana boleh jadi dalam dunia realiti macam ni.

Rasanya dah banyak pil aku makan. Effectnya sekejap je. Bila habis functionnya, dia datang balik. Adoi! Takkan nak makan lagi? Kang lain pula jadinya nanti!


Adoi! Tolonglah!

Harini aku nekad. Ala, aku dah banyak baca cerita orang dekat blog mereka. Semua pun cakap benda yang sama. Memang apa yang ramai orang kongsikan, tak memberi apa-apa makna pun. Kan?

Betul lah! Bila dah sampai tak tahan macam ni, semua benda jadi tergendala. Baru rasa bersemangat nak buat duit dengan Jobdirumah. Nampaknya terpaksalah tangguhkan dulu.

Buat duit dengan nuffang? Orang kata nuffnang penipu. Mula aku tak percaya, tapi dah 2 kali aku kena. Takpelah, aku tengok lagi kali yang ketiga. Biarkan dulu.

Buat duit dengan adsense? Untunglah, sekarang dah ada adsense untuk blog bahasa melayu. Tapi kena juga ingat, bukan senang oo nak apply. Aku sampai naik kecewa, tapi itulahkan, di pengakhirannya, lulus juga. Alhamdulilah.

Arghh! Perlupakan semua itu. Erks, betul ke tatabahasa aku tu. Arghh..biarlah, aku dah tak tahan.

Semuanya akan aku settlekan hari ini. Biarlah apa nak jadi pun, aku dah tak kisah. Aku dah lama bersabar.

Kita akan ke gelanggang perhitungan. Buku bertemu ruas!

Ayuh! Aku dah tak sabar lagi nak settlekan semuanya hari ini. Biar semua orang tahu!

Huh! Doktor liza, appointment kita harini pukul 0930 ya! Dah tak boleh tahan dah Sakit Gigi Geraham Atas ni. Tak boleh tidur malam. Ubat tahan sakit sampai dah nak habis. Petua macam-macam dah buat. Tak juga jalan. Huhuhu. 

1 ulasan:

  1. Allhamdulillah..... bestnyer dh ada adsense... sakit gg tak tahan woooo....

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.