Blog reviews : Adnan-daughter.

November 18, 2015
Qaseh ku..

Blog reviews  : Adnan-daughter. Baiklah. Aku rasa aku kenal pemilik blog ni. hehehe. Tapi lupa macamana boleh kenal. Hahahaha. Muda lagi tau owner blog ni, baru 23 tahun. Aku waktu usia macam ni, tak tahu tengah buat apa. Hehehe.

Baiklah, blog dengan template dari ThemeXpose. Aku bukan apa la, kebanyakkan template yang pernah aku gunakan untuk blog ceritaejoy adalah template dari sini. Ha, hebat kan? Susunan dalam blog tak perlulah diperkatakan lagi. Kerana kebanyakkan templatenya adalah berbentuk SEO dan Responsive. Ha.

Blog dengan niche perkongsian, banyak bercerita mengenai kisah dan pengalaman hidup. Ha, walaupun baru berumur 23 tahun, jangan ingat pemilik blog ni tak banyak pengalaman mengenai kehidupan ya!



Seingat aku, pemilik blog ni seorang yang peramah dan tak sombong. Jadinya, kita takkan rasa kekok walaupun baru kenal dengan dia. Hmm, ada review produk kecantikan lah. Rahsia mengekalkan keayuan. Atau tak rahsia mengekalkan kehandsomeman? Kalau ada, boleh jual dengan lelaki yang handsome dan perasan handsome. Wahahaha.

Hmm, apa lagi ye nak cerita pasal blog ni? Seorang yang suka join segmen juga ni. Tak hairanlah rakan-rakan ramai. Ish. Ish. Banyak ilmu yang korang boleh pelajari dengan beliau. Dan apa yang aku boleh katakan, bagi mereka yang baru sahaja ingin berjinak-jinak dengan dunia blog, bolehlah dapatkan tips daripada beliau.

Cara nak dapatkan tips? Senang je, kenalah singgah ke blog Adnan-daughter di http://adnan-daughter.blogspot.my/. Jangan risau, pemilik blog ni tak sombong, cuba tanyakan soalan pada beliau, insyaAllah, mudah di jawabnya olehnya. Hehehehe. Ok-ok, jom kita kesana sekarang! Yeah!

1 ulasan:

  1. thanx ye review..baru berkesempatan nak mai sini..hihi... anis pun lama dah xupdate blog... :( bersawang..hukhuk... maaf sekali lagi ye.. :)

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.