Blog reviews : Bondezaidalifah.

November 12, 2015
BondeZaidalifahDotCom

Blog reviews : Bondezaidalifah. Baiklah, blog seterusnya adalah blog bonde. Ahha! Nama yang tidak asing lagi, sebabnya, aku selalu nampak nama ni. hehehhe. Blog yang banyak bercerita mengenai kehidupan, keibubapaan, novel, drama dan travelling! Ahha, suka melancong tau, pasti ada banyak tips-tips melancong yang dikongsikan.

Aku suka dengan susunan dalam blog bonde ni. Kemas dan teratur. Warna yang digunakan juga tidak menyakitkan mata jika di tenung lama-lama. Jadinya, pembaca akan kekal lama di blog dan pasti akan kembali ke blog kita. Tapi dari pandangan kasar mata aku ni, blog bondezaidalifah ini masih belum siap sepenuhnya lagi. Orang kata masih dalam renovation lagi. Betul tak bonde?



Hey hey! Aku nampak iklan tempahan rumah kucing kesayangan. Ok, sekarang aku tak suka kucing! Dulu aku suka! Aku pernah bela seekor kucing bengal. Ahha! Korang percaya tak? Tolonglah percaya. Hehe. Kerap juga aku ulang alik ke veterinar dulu. Tapi selepas anak sulung aku lahir, aku terpaksa hentikan minat membela kucing aku tu. Dan selepas bertahun lamanya, minat aku kepada kucing dah berkurang. Hmm.

Ok, apa lagi yang menarik dekat blog bonde ni. Hmm, jap aku selongkar. Tengok-tengok apa yang menarik. Hmm, Hmm. Ha! dekat popular post! Ada entry mengenai sambal petai ikan bilis. Wah! Sedapnya ikan bilis. Sedapnya ikan bilis. Petai? Wah tak sedapnya. Tak sedapnya. Hahahaha. Maaf semua. Aku anti petai. Dan oleh sebab aku tak suka bau yang bakal terhasil, aku tak izinkan wife aku makan petai. Wahahaha. Sungguh aku tak suka petai. Ayaks!

Ok. Apa lagi? Aku suka tengok trend entry post dekat blog bonde. Kalau korang tengok, entry yang bonde post setiap hari dalam purata 1 hingga 5 post sehari. Sama macam apa yang dilakukan oleh kebanyakan top blogger malaysia. Aku tak pasti, samada bonde memang menghadkan ceritanya atau bonde tidak memiliki masa yang banyak untuk update post.

Oklah, rasanya cukup setakat ini. Macam biasalah, aku nak ajak ramai-ramai ke blog bonde di http://www.bondezaidalifah.com/. Jangan risau, bonde tak sombong orangnya tau. tengok jelah banner bonde, senyum je. hehehe. Ok2, jom pakat ramai-ramai kita ke blog bondezaidalifah ya!

1 ulasan:

  1. Wahhhh terharu dibuatnya.... bila ijoy review blog Bonde...

    Betul tu Ijoy mmg under renovation... sebab baru tukar domain, dan belum siap sepenuhnya, untuk anda yang mencari info boleh singgah di label yang berkaitan...

    ada cerita travel , cerita novel, cerita adaptasi drama dan yang nak cari info resepi sila ke : try baking atau bikin...

    terima kasih ejoy... review blog Bonde....

    ~Bonde Senyum Riang~

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.