Baucer Kfc 2016 percuma untuk semua!

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Baucer Kfc 2016 percuma untuk semua! Siapa suka makan KFC? Angkat tangan. Hehe. Kita geng. Aku ni dari bujang dulu sampai la beranak pinak ni, memang suka makan KFC. Hebatnya lagi, walaupun Menu Kfc Malaysia sentiasa berubah-ubah, ada sahaja menu baru, tetapi mereka masih mengekalkan menu “standard” mereka dari dulu sampai sekarang. Kalaulah menu tu dah takda, confirm aku cari lain. Hahaha.

Orait. Siapa dekat sini tak suka benda free? Rasanya, semua pun suka kan? Kalau ada yang tak suka, yes! Korang unik! Hahaha. Aku suka benda free. Lagi-lagi kalau benda tu aku suka. Benda yang tak suka pun aku suka kalau dapat free, tapi excited nya kurang lah! Tapi ni, Baucer Kfc 2016 percuma untuk semua ni! Sapa yang tak nak oi. Makan sampai bengkak tanpa mengeluarkan sebarang wang! Hahaha.

Tapi kan, kadang-kadang aku terfikir jugak lah. Kalau ada lebih, apa salahnya korang beri je pada mereka yang tak berkemampuan. Kesian tengok mereka yang duduk kat luar restoran tu. Mandang je kita makan apa. Kalau dalam tu ada 3 ketul, apa salahnya bagi seketul pada mereka. Kalau nak bagi semua pun lagi baik. Dapat Baucer Kfc 2016 percuma kut! Apa salahnya kalau share pada mereka kan?

Orait. Cukup mukadimah aku. Sekarang aku nak cerita pula cara-cara nak dapatkan Baucer Kfc 2016 ni. Caranya mudah sahaja. Buat sama macam apa yang aku buat sekarang. Share kan di blog. Kalau korang nak kongsikan dekat laman sosial yang lain pun boleh. Dekat fb ke, twitter ke, dekat mana-mana lah kecuali dinding rumah korang. Itu confirm tak boleh. Yer.

Bagi setiap 10 rakan korang yang register, ala, letak nama dengan email je pun, korang akan dapat 1 Baucer Kfc 2016. Ini bermakna. 10 rakan=1 baucer, kalau 20 rakan=2 baucer. Soalan pertama yang akan muncul dalam minda korang adalah, ramainya 10 orang! Adoi, aku yang tak ramas mesra ni pun ada lebih daripada 10 rakan, lagi pulak korang yang ada kawan 5000 orang dekat fb, belum cerita follower blog yang sampai puluh ribu kan? Adoi la!


Dekat mana nak join? Ha, korang boleh klik link ni: Baucer Kfc 2016 dan masukkan nama dan email. Ha, semudah ABC. Kemudian share kan di mana-mana yang korang rasakan platform terbaik. Tak tahu nak menulis macam mana? Korang copy paste je entry aku ni. Aku izinkan. Kalau korang nak la. Orait! Hehe.

2 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.