Seronoknya buat duit dengan blog!

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Seronoknya buat duit dengan blog! Bila kita dah dapat sekali, mesti kita nak dapat sekali lagi kan? Bila dah dapat sekali lagi, mesti kita nak berkali-kali lagi kan? Hahaha, itu lah yang aku rasa bila pertama kali dapat duit dengan blog ni.  Buat Duit Dengan Blog ni takde lah susah mana pun. Betul, asalkan kita rajin, pasti akan membuahkan hasil.

Kalau ada yang tanya aku, ada tak  tips Buat Duit Dengan Cara Mudah? Aku akan jawab, ya! yang penting ada usaha. Kalau nak cara mudah, tapi usaha taknak, tak dapatlah abang nak tolong ya. hehehe. Baiklah, apakah cara terbaik Buat Duit Dengan Blog Tanpa Modal? Sebab apa aku fokus tanpa modal? Sebabnya, yelah, aku faham, ramai yang nak buat duit, tapi bila kita bukak cerita pasal modal je, mereka yang awalnya semangat ni, terus merundum jatuh. So, kita fokus pada yang tidak menggunakan modal ya!

Baiklah, korang pernah dengar 8share Malaysia? Kalau korang tak pernah dengar, aku cerita serba ringkas pasal 8share ya! 8share adalah satu laman khas untuk mereka yang berkeinginan untuk buat duit dengan blog atau laman sosial. Baiklah, sekarang aku nak tanya lagi, korang pernah dengar atau terbaca dekat mana-mana blog pasal Cara Buat Duit Dengan 8share? Kalau belum pernah, aku akan ceritakan dekat blog ceritaejoy ya!

8share Malaysia Penipu.


Ramai yang cakap 8share ni penipu. Tapi pada aku mereka tidak menipu. Kerana apa? Kerana aku sudahpun merasa duit dengan 8share ini dan aku boleh nampak macamana duit tu masuk ke dalam akaun aku. Maksudnya, kalau kita kongsikan iklan daripada 8share, kita boleh nampak berapa banyak klik dekat iklan tu. Tak seperti medium pengiklanan lain, tak nampak dan tak tahu berapa bayaran untuk 1 klik!

Dan yang menariknya lagi, bayaran bagi sebuah klik juga boleh dikatakan tinggi. 1 klik iklan bersamaan dengan RM0.20! Berbeza dengan medium pengiklanan lain, bayaran bagi 1 klik di bayar dalam jumlah yang rendah seperti 0.02sen. Rendahkan? Bila nak banyak kalau dapat bayaran serendah tu? Sebab tu aku lebih suka join 8share. Mudah dan cepat duit tu masuk ke dalam akaun. Hehehe.

Orait. Macam mana Cara Nak Daftar 8share ni? Caranya tersangat lah mudah. Korang Cuma perlu klik pautan ini : 8Share/register dan isikan detail seperti yang diminta. 
Selepas itu, korang boleh lah kongsikan iklan itu dengan cara yang kreatif. Tak tahu macam mana nak kongsikan? Tengok contoh yang aku berikan dekat bawah ni:

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.