Bloglist Ramadan 1437H Oleh Hasrul Hassan.

Mei 31, 2016
http://www.ceritaejoy.com/

Bloglist Ramadan 1437H Oleh Hasrul Hassan|Ini mungkin salah satu peluang untuk blogger-blogger picisan seperti aku untuk jana traffic daripada Top Malaysian Blogger atau lebih tepatnya lagi, Pakar Seo Malaysia < Hasrul Hassan>. Rasanya pernah sekali aku berpeluang untuk berada di dalam blog list sifu ni. Dan alhamdulillah, banyak juga traffic yang aku dapat.

Baiklah. Secara jujurnya, aku tidak meminati mana-mana segmen atau giveaway atau apa sahaja, yang memerlukan pesertanya tulis apa-apa dekat blog. Aku suka apa-apa aktiviti yang hanya Cuma copy dan paste kan sahaja pada blog! Siap! Tapi aku tak suka copy paste entry orang lain ya. hehe.

Tapi kenapa aku join juga Bloglist Ramadan 1437H Oleh Hasrul Hassan ini? Dan turutkan sahaja syarat-syarat nya untuk tulis artikel melebihi 100 patah perkataan tu. Hehe. Jawapan adalah kerana, manfaat yang bakal aku perolehi untuk blog ceritaejoy.com.

Traffic yang dijana oleh blog hasrul hassan bukan sedikit. Mencecah puluhan ribu. Bayangkan ada puluhan ribu traffic yang datang ke blog beliau. Dan blog kita berada di dalam blog beliau. Tidakkah sedikit sebanyak ianya memberi kebaikan kepada kita terutamanya blog aku?

Ia semacam pengiklanan mudah. Daripada situ, kita boleh memperkenalkan blog kita kepada orang ramai. Tak perlu keluar wang pun. Jadi, apalah kiranya, 100 patah perkataan itu jika dibandingkan dengan kebaikan dan manfaat yang bakal kita perolehi? Betul tak?

Aku sendiri banyak mempelajari ilmu-ilmu blogspot daripada blog hasrul hassan. Terjumpa blog beliau pun sewaktu mencari keyword-keyword berkaitan blog. Jadi tak hairan lah kenapa beliau memperolehi title Pakar Seo Malaysia. Banyak sebenarnya ilmu-ilmu berkaitan SEO dan blogspot dalam blog hasrul hassan

Namun, pengalaman paling best buat aku adalah, disenaraikan di antara blogger kacak 2016 oleh blog hasrul hassan. Wahaha! Masalah dekat situ adalah, kacak kah aku? gelak sekali lagi. Wahahaha. Tapi percaya atau tidak, aku juga dapat traffic dari artikel yang di tulis beliau.

Baiklah. Sekali lagi. Aku berharap agar tersenarai di dalam Bloglist Ramadan 1437H Oleh Hasrul Hassan. Dan semoga blog ceritaejoy.com semakin berkembang dan berjaya. insyaAllah. Amin.

1 ulasan:

  1. yaya dah join..hihihi...done follow sini jugak ;)

    http://www.yayacendana.com/2016/06/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.