Mencari Perfume Murah Tapi Tahan Lama? Sini tempatnya.

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Mencari Perfume Murah Tapi Tahan Lama? Sini tempatnya|Ramai daripada kita yang nak wangi. Tetapi tak ramai daripada kita yang sanggup berlabur ratusan ringgit untuk beli perfume. Bila tiada pilihan, kita beli harga yang sedang-sedang saja.Tapi faham-faham jelah produk yang harga sedang-sedang ni, tak tahan lama. Orang kita, maaf cakap ya *termasuklah aku sendiri* nak Minyak Wangi Murah tapi yang Tahan Lama. Persoalannya sekarang, ada ke?

Dulu aku pun ada tanggapan macam ni. Yelah, kalau harga murah, kualitinya pun murah lah kan? Kalau harga mahal, kualitinya pastilah yang terbaik. Betul tak? Tapi itu dulu. Sekarang, percaya atau tidak kalau aku cakap, Perfume Murah tapi Tahan Lama tu memang wujud! Harganya pula di bawah RM100! Eh, biar betul? Harga bawah RM100, tapi tahan lama dan kualiti baunya sama macam asli? Oh my!

Dexandra Perfume.


Aku tak mahu cerita terlalu detail pasal produk ni. Sebab apa? Sebab nama dexandra ni dah top dah pun. Abang ben *Top Malaysian Blogger* pun ada tulis pasal produk Perfume Murah dan Tahan Lama ni. Lagi pulak,dah ramai yang review pasal perfume ni. Tak percaya cuba search : Perfume Dexandra Review.

Aku sebenarnya pun, pada awalnya tak percaya. Eh betul ke ada Perfume Murah tapi Tahan Lama? Orang yang bertanggungjawab menghapuskan permikiran aku tu adalah wife aku sendiri. Sebabnya, dia jadi agen tanpa pengetahuan aku *itu aku sedikit marah* kenapa tak kasi tau kan? Kemudian dia beli,dan aku adalah bahan uji kaji beliau.

Disemburnya penuh kat baju aku. Lupa aku nak kasi tau, dia beli Perfume Hugo Boss. Aku mulanya fikir, alah, mesti sama je macam yang jual dekat pasar-pasar tu. Kejap je baunya, lepas tu hilanglah! Tapi rupa-rupanya, tanggapan aku meleset sama sekali! Bau tahan sampai ke petang kot! Walaupun kerja aku penuh dengan peluh dan bau asap!

Eh, betul lah! Walaupun Perfume Murah tapi Tahan Lama! Jimat pun jimat! Kalau tak, nak dapat sebotol kecil yang original, harga dah dekat RM200! Tapi Dexandra Perfume ni, harganya di bawah RM100 je! Pilihan wangian pula ada lebih daripada 20 wangian bagi lelaki dan lebih 40 wangian bagi wanita!

Aku ni, asyik bercerita pasal Perfume Murah tapi Tahan Lama je. Orang nak tahu harganya berapa! Hehehe. Oklah! Harga bagi sebotol Dexandra Perfume Cuma RM65! Ya! Cuma RM65 sahaja! Dan kita semua, mampu memiliki koleksi wangian terbaik dunia! Jimat pun jimat! Kenapa aku kata jimat?

Yelah, kalau kita beli perfume original. Katakan harganya RM250. Kalau kita berubah ke Dexandra Perfume, kita boleh dapat lebih kurang 4 botol perfume. Original perfume Cuma 1 botol dengan 1 wangian. Tapi Dexandra Perfume, kita boleh dapat 4 wangian berbeza! Hari-hari boleh tukar bau! Baru nampak mewah! Hahahaha.

Orait! Kalau korang berminat nak dapatkan 1 botol Dexandra Perfume ni, yang terjamin Perfume Murah tapi Tahan Lama *Sebab mampu tahan lebih 8 jam*, korang boleh hubungi:

Maria : 0136400070 *melalui Whatapps atau Mesej*
Maria : 0136400070 *melalui Whatapps atau Mesej*
Maria : 0136400070 *melalui Whatapps atau Mesej*

Kalau korang masih ragu-ragu, betul ke Perfume ni boleh tahan lama? Aku cadangkan, korang dapatkan Perfume Dexandra Tester. Cuba dulu. Bau dan tengok berapa lama dia boleh tahan. Amacam? Dan kalau korang dah cukup puas hati, korang boleh lah dapatkan Dexandra Perfume ni dengan harga Cuma RM65 sebotol! Pilihan memang banyak! Orait?

8 ulasan:

  1. Tak pernah lagi cuba perfume ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa kata cuba 1? berminat? boleh whatsapp no tu yer..

      Padam
  2. serious wangi..dah pernah bau..hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..kan..kalau nak order..boleh whatsapp no tu yer..:)

      Padam
  3. Selalu ternampak orang promote perfume dexandra tapi tak faham.. Sekarang saya dah tau.. Kalau perfume abis.. boleh order :)

    BalasPadam
  4. Mcm first time dgr je nama perfume tu.. Hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. so, nak jadi yang pertama kali juga menggunakannya wangian ini? boleh contact no yang di beri ya..:)

      Padam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.