Rahsia Buat $3600 sebulan dengan Adsense melalui High Paying Keywords!

www.ceritaejoy.com

Rahsia Buat $3600 sebulan dengan Adsense melalui High Paying Keywords! | Aku pasti ramai daripada blogger yang ingin berjaya Buat Duit Dengan Adsense. Siapa yang tak nak Buat Duit Usd Online kan? Duduk depan computer dan dapat bayaran dalam USD! Wow! Menyeronokkan! Namun tahukah anda, penulisan di blog dengan keyword tertentu mampu mengubah secara keseluruhan pendapatan adsense anda? Aku ada bercerita mengenai penggunaan keyword ini dalam entry Buat puluhan dolar 1 hari dengan Adsense.

Sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut mengenai hal ini, jom kita fahamkan dulu apakah yang di maksudkan dengan perolehi pendapatan yang tinggi melalui Adsense High Paying Keywords! Korang mungkin tertanya-tanya, kenapa ada blogger yang dengan mudahnya buat duit dengan adsense ni! Boleh kata setiap bulan cashout!

Ini adalah jawapan kepada persoalan tersebut. Aku beri contoh, jika kita dapat $3 daripada 60 iklan/click, maka C.P.C bagi setiap iklan adalah lebih kurang $0.05. Itu adalah nilai bagi 1 klik iklan ya! Soalan aku, adakah korang berpuas hati dengan bayaran semacam itu? Kalau aku, aku rasa murah sangat tu! Macam mana nak berjaya Buat Duit Dengan Adsense kan?

Itulah sebabnya, kita perlu masukkan keyword dengan bayaran yang mahal *High Paying Keywords* dalam setiap entry kita. Bayangkan, dengan keyword tersebut, anda bakal dibayar dengan $2 per click! Kalau 60 click?

Pendapatan harian $2/click x 60/click  = $ 120

Pendapatan bulanan 120 x 30 hari = $3600 (MYR 14,358.36) !! Wow!!

Jana income dengan adsense $3600 sebulan bunyi nya seperti tidak mustahil kan? Jadi, bagi mereka yang ada akaun adsense, bermula daripada hari ini, gunakan keyword dengan bayaran paling mahal *High Paying Keywords* dan rasakan “wang besar” daripada adsense! waaaahhh!

Ada lebih kurang 80 Adsense High Paying Keywords/Niche 2016 yang boleh kita gunakan di dalam penulisan kita di blog. Perlu di ingatkan, senarai ini adalah senarai antarabangsa. Tapi boleh je kalau korang nak gunakan dalam penulisan korang. Contohnya insurance! Korang percaya tak kalau aku cakap, keyword “insurance” adalah di antara keyword yang memperolehi bayaran termahal? Hehe. Aku baru je tulis entry sebelum ni dengan keyword “insurance” ni.

Baiklah! Dalam entry kali ini, aku Cuma nak beritahu Rahsia Buat $3600 sebulan dengan Adsense melalui High Paying Keywords sahaja. Yelah, kadang tu tertanya-tanya jugak, macam mana mereka boleh buat duit yang banyak dengan Adsense ni. Rupanya mereka guna keyword mahal. Hehe. Oklah, dalam edisi lain, aku akan kongsikan pula, apakah senarai keyword yang aku maksudkan tu! Hehe. Harap korang bersabar ya!

3 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.