Jika boleh dapat lebih, kenapa mengharapkan yang sedikit?

Februari 07, 2017

Jika boleh dapat lebih, kenapa mengharapkan yang sedikit? | Aku tidak merujuk dengan mana-mana individu. Lebih kepada merujuk pada diri sendiri. Dah lama rasanya aku perhatikan perkara ini dah baru kini terasa nak merubah semuanya. Apa yang aku maksudkan adalah, jana income secara online! Zaman sekarang ni, semua benda mudah. Hanya dengan 1 click, kita boleh jana income dengan mudah. Dan tak kira di mana dan dalam apa jua situasi.

Buat masa sekarang, aku lebih fokus kenapa jana income secara online dengan 2 cabang baharu. Satunya adalah dengan buat duit dengan adsense dan satu lagi yang baru aku cuba adalah buat duit dengan lynk. Kedua-duanya ada trik dan caranya yang tersendiri. Cumanya kali ini aku nak kongsikan ceritaejoy mengenai buat duit dengan lynk.my ni.

Aku tersangat akui yang buat duit online dengan lynk ni memang mudah! Sangat mudah! Sesiapa pun boleh buat! Dan aku pernah terbaca post seorang top blogger malaysia yang cakap, ada orang jana income sebanyak RM3000 sebulan hanya buat duit secara online! Dan menggunakan medium lynk.my ni! Bila aku baca post tu, tanpa ada rasa sangsi dalam diri, terus aku percaya.

Kenapa?

Kerana aku tahu, memang mudah buat duit dengan lynk.my ni! Tak perlu susah-susah nak fikir ayat, nak cari keyword, nak kuatkan SEO untuk jana income. Biar mereka yang fikirkan. Pemilik akaun lynk Cuma kongsikan link dan hasilkan income. Mudah kan? Ya! Bercakap memang mudah tapi untuk menghasilkan income sebanyak itu, jika tidak kena dengan caranya, memang agak sukar.
Jadi apa kaitannya dengan Jika boleh dapat lebih, kenapa mengharapkan yang sedikit?

Secara jujurnya, aku mampu untuk hasilkan income sehari sebanyak RM10.00 atau lebih sedikit dengan 1 post sahaja menggunakan lynk. Jumlah itu mungkin sedikit bagi kebanyakkan orang tapi besar pada aku sebagai pemula. Tapi aku dah cukup rasa yang jumlah itu sudah mencukupi pada aku. Jika RM10.00 1 hari, sebulan aku boleh dapat lebih kurang RM300. Pada aku jumlah itu sudah cukup sebagai duit tepi aku.

Tapi aku secara tiba-tiba terfikir. Aku pernah hasilkan lebih kurang RM40.00 satu hari dengan 3 post menggunakan lynk. Mungkin hari tu aku terlebih rajin untuk cari artikel popular. Hari ini pemikiran aku berubah semuanya. Jika aku mampu hasilkan RM40.00 1 hari, jika aku boleh kekal “kerajinan” aku tu, aku boleh jana income online sebulan sebanyak lebih kurang RM1200! Tidakkah ianya sangat berbaloi?

Sudah pasti yang ianya sangat berbaloi kan? Hanya buat duit secara online dan pada bila-bila masa di mana sahaja aku boleh jana income sama seperti basic mana-mana pekerja lain. Kenapa tidak aku berubah dari mengharapkan yang sedikit kalau aku mampu hasilkan lebih banyak income? Betul tak? Tapi seperti yang aku ada katakan awal tadi, semuanya perlu dengan teknik yang betul.

Dalam kesempatan ini, aku ingin kongsikan dengan pembaca blog ceritaejoy semua. Macamana nak jana income online mudah hanya dengan menggunakan Lynk.my. Register dulu, ikut semua step yang diberikan. Kemudian terus jana income dengan mudah! Ingat! Sesuatu yang berjaya tidak datang dengan cara yang mudah! Perlu usaha yang berterusan dengan cara yang betul. Ok? Macamana nak register?

Klik pada link ini: http://lynk.my/register

 Untuk segala persoalan, boleh turunkan pada bahagian komen ya.

 Aku tunjukkan sedikit income Lynk yang secara serius aku usahakan dalam masa sebulan ni. Sebelum ini lebih kepada main-main sahaja.


buat duit dengan lynk.my


1 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.